Prima pagină > Aberatii religioase, D'ale teistilor > Religia in realitate – aberatia unei confesiuni

Religia in realitate – aberatia unei confesiuni

Ieri un coleg de al meu  a dat un exemplu interesant: „In trecut la catolici pentru iertarea pacatelor se dadeau bani”. Era revoltat  si indignat ca asa ceva se practica in trecut.

Eu l-am intrebat care e deosebirea intre spovedania ortodoxa si confesiunea catolica actuala in comparatia cu plata unei sume de bani pentru iertarea pacatelor? Din pacate nu am primit un raspuns , dar poate e vreun credincios amabil sa raspunda la intrebare.

Pana atunci, ce pot eu zice este  ca cel care da bani face un sacrificiu mai mare, deoarece pe langa spunerea pacatelor si a regretelor de rigoare, etc. isi usureaza si buzunarul.

  1. N. Lupu
    2 Octombrie 2011 la 20:32

    Pacatele nu pot fi platite in bani.
    Confesiunea are darul usurarii sufletului iiar iertarea pacatelor se obtine prin corectie comportamentala. Poate cel mai important dar al confesiunii este daru moralizator, intelegerea diferentei dintre rau si bine.

  2. 25 Octombrie 2011 la 15:52

    mai bine mergi la psiholog ca ala nu-ti ia nici un ban. hehehehe….

    • 25 Octombrie 2011 la 18:39

      din cate stiu eu, daca mergi la psiholog, platesti

  3. jored
    11 Noiembrie 2012 la 14:02

    spovedania are rolul de a afla si popa cu ce te ocupi ca sa te poata turna la securitate cum au facut toti pe vremea nu de mult trecuta.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

