Prima pagină > Biblia Adnotata a Scepticului, Contradictii, Noul Testament > Contradicții: Este Iisus pașnic?

Contradicții: Este Iisus pașnic?

Contradicții: Este Iisus pașnic?

Da Nu
Luc. 2:14. „Slava lui Dumnezeu in locurile preainalte si pace pe pamant intre oamenii placuti Lui.”
Ioan 14:27. Va las pacea, va dau pacea Mea.
Ioan 16:33. V-am spus aceste lucruri ca sa aveti pace in Mine.
Fapte. 10:36. Si El a trimis fiilor lui Israel cuvantul, binevestind pacea prin Iisus Hristos: Acesta este Domn peste toate.
Mat 10:34. Sa nu credeti ca am venit s-aduc pacea pe pamant; n-am venit sa aduc pacea, ci sabia.
Luca 12:51. Credeti ca am venit sa aduc pace pe pamant? Eu va spun: nu; ci mai degraba dezbinare.
Luca 22:36. Si El le-a zis: „Acum, dimpotriva, cine are o punga s-o ia; cine are o traista, de asemenea, s-o ia; si cine n-are sabie sa-si vanda haina si sa-si cumpere o sabie.
Apocalipsa 19:11. Apoi am vazut cerul deschis, si iata ca s-a aratat un cal alb! Cel ce statea pe el se cheama „Cel credincios – si „Cel adevarat”, si El judeca si Se lupta cu dreptate.

Articolul original il gasiti pe The Skeptic’s Annotated Bible – Is Jesus peaceful?

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

